Qui som?

Siguis jove, gran, home o dona, l’Escola d’Igualtat de Sant Andreu de la barca és per a tu!

Formació i recursos per la avançar cap a la igualtat

L’Escola d’Igualtat de Sant Andreu de la Barca és un projecte per a la formació ciutadana i la sensibilització per la igualtat. I especialment, facilitar eines per avançar en la lluita contra el masclisme i les diferents formes de violència envers les dones.

• Formar a la ciutadania de Sant Andreu de la Barca en igualtat de gènere.
  • Promoure eines per acabar amb estereotips i facilitant el lliure desenvolupament i progrés de les dones i nenes.
  • Fomentar les noves masculinitats i la implicació dels homes.
  • Promoure la lluita contra la LGTBIfòbia.
  • Facilitar continguts i recursos de sensibilització útils.
  • Fomentar la participació de la ciutadania, el teixit associatiu, institucions i empreses de la ciutat.

Per a qui?

L’Escola es dirigeix tant a dones com homes que vulguin ampliar els seus coneixements, reflexionar i cooperar en el foment de la igualtat en tots els àmbits, com ara la corresponsabilitat, sexualitat, diversitat, tecnologies de l’informació i la comunicació (TIC), cultura, etc.

En el cas de les activitats tutoritzades, presencials o altres que es puguin determinar, tindran preferència els veïns i veïnes de Sant Andreu de la Barca.

«Un llibre i un llapis poden canviar el món»

Malala Yousafzai